неділю, 4 грудня 2011 р.

МОДУЛЬ 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
робота із спільними документами ( одночасне редагування)для розвитку комунікативних навичок та навичок співробітництва, навичок Ефективного формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання в блозі, вікі; під час обговорення, самооцінювання, як інструменту спілкування, вирішення організаційних питань; щоб навчити учнів навичкам спілкування з іншими (форуми, чати, коментарі); за допомогою інструкцій учні здійснюють ефективний пошук ресурсів Інтернету та навчаються критично оцінювати веб-сторінки.
Які сумніви та побоювання? Правильно оцінити вміння учнів критично оцінювати Інтернет-ресурси...

2 коментарі:

  1. Лариса, у тебе уже вийшов блог такий як у всіх.
    Мабуть потрібно не один раз самому спробувати оцінювати ресурси,тоді і будуть навики

    ВідповістиВидалити
  2. Критично оцінювати інформацію, отриману через Інтернет - це дійсно проблема для сучасних учнів. Але не менш значуща проблема це правильно організувати пошук інформації в мережі Інтернет.

    Случай из жизни и моей практики:
    11 класс. Ученики пишут контрольную работу по теме магнитное поле. В любом классе есть не очень способный ученик, но ужасно хитрый.
    Этот ученик достает свой смартфон и, пока я "не вижу", пытается найти в Интернете ответы на вопросы и решения задач, но у него не получается найти информацию даже приблизительно по теме. Наблюдаю я за этим процессом, поднимаю взгляд на строку поиска в которой написано: "Физика". Даже не стала у него отбирать мобилку.

    ВідповістиВидалити