неділю, 4 грудня 2011 р.

МОДУЛЬ 3 та 4

МОДУЛЬ 3 та 4
Сьогодні я набула значимих для практичного використання знань про цілі, методи та інструменти оцінювання навчальної діяльності учнів.
Особливо цікавими (здались мені) були Графічні схеми для діагностування учнів.
Створила власну форму оцінювання навчальних уміь учнів, презентацію, що демонструє проблеми, завдання, оцінювання та хід проекту з яким я ознайомлюю учнів на початку проекту.
В плані переглянула цілі навчання учнів та внесла корективи, заповнила Графік оцінювання навчання учнів.
Як примусити вчителя, наприклад початкової школи, ці необхідні речі впровадити в свою роботу, якщо йому краще за шаблоном?

Немає коментарів:

Дописати коментар